Asiakaspalvelussa huoltokatko. Yhteydenotot ainoastaan sähköpostilla: [email protected]

WELLIS MYLINE JUPITER ULKOPOREALLAS

Rajoitettu erä saatavilla helmikuussa 2021. Ennakkotilaa nyt ja varaa omasi!

KOTIINTOIMITUS NYT 0€! (norm. 199€)

 

Arvostele tuote ja voita tuotepalkinto
5 490,00 €
VALITSE OMINAISUUDET JA TOIMITUSTAPA

WELLIS MYLINE JUPITER ULKOPOREALLAS

Ennakkotilaa nyt! Rajoitettu erä saatavilla helmikuussa 2021. Ennakkotilaa nyt ja varaa omasi!

KATSO ALTAAN ESITTELY VIDEO TÄSTÄ

Jupiter on yksi suosituimmista Welliksen poreallasmalleista. Upea, monipuolinen kokonaisuus yhdistettynä parhaisiin materiaaleihin ovat suosion taustalla.

Wellis Jupiterissa on viisi istumapaikkaa sekä yksi mukava makuupaikka. Fysioterapeuttien kanssa suunnitellut istuimet tarjoavat monipuolisen hierontakokemuksen, unohtamatta voimakkaita pohje- ja jalkapohjahierontoja. Voimakas hierontapumppu (3hv) yhdistettynä laadukkaisiin hierontasuuttimiin, takaavat rentouttavan kylvyn koko keholle. 

Vesirajaan upotettu kattava led-valaistus värjää veden haluamallasi värillä. Värivaihtoehtoja on useita ja voit asettaa valaistuksen myös vaihtumaan väristä toiseen.

Parhaista materiaaleista Euroopassa valmistettu Wellis Jupiter- ulkoporeallas sisältää vesirajavalaistuksen ja niskatyynyjen lisäksi neljän kaiuttimen langattoman musiikkijärjestelmän. Yhdistä puhelimesi altaaseen ja kuuntelee musiikkia samalla, kun hierontasuuttimet tekevät työtään.

Puhtaasta vedestä huolehtii hienopaperisuodatia ja otsonaattori.
Runkoeristyksen ansiosta allas on helppo huoltaa tulevaisuudessa. Runkoeristyksen lisäksi myös allaskuori on eristetty ja paksu lämpökansi kuuluu altaan hintaan.

Wellis on Euroopan johtava porealtaiden valmistaja. Pitkälle automatisoitu, moderni tuotanto yhdistettynä laadukkaisiin ja kestäviin materiaaleihin ovat avainasemassa korkealuokkaisen porealtaan valmistuksessa.Wellis panostaa ekologisuuteen eikä ulkoporealtaissa käytetä lainkaan haitallista lasikuitua. Lisäksi porealtaiden ulkoverhoilu on valmistettu sataprosenttisesti kierrätysmateriaaleista.

Luotettava kanadalainen ohjaus- ja lämmitysjärjestelmä pitää veden lämpimänä ja puhtaana ympäri vuoden.


HUOLTO JA TAKUU

  • Koko maan kattava huoltopalvelu
  • Puhelin- ja sähköpostineuvonta teknisiin kysymyksiin ja takuuhuoltoon liittyen
  • Puhelinpäivystys arkisin klo 9-17 
  • Takuu teknisille osille 3 vuotta
  • Takuu allaskuorelle 10 vuotta

TEKNISET TIEDOT:

  • Mitat: 200 cm x 200 cm x 87 cm
  • Paino: 300 kg
  • Paino vedellä täytettynä: 1400 kg
  • Tilavuus: 1100 l
  • Lämmittimen teho: 3kw
  • Istumapaikkoja: 4 kpl
  • Makuupaikkoja: 1 kpl
  • Vesihierontasuuttimia: 46 kpl
  • Säätimet suuttimille: 4 kpl
  • Säädin pumpulle/hieronnan tehonsiirto: 1 kpl
  • Suihkulähteet 2 kpl
  • Helppokäyttöinen digitaalinen ohjauspaneeli (Gecko Easy4)
  • Suodatusjärjestelmä: Automaattinen
  • Hierontapumput: 1 x 2,2 kw
  • Langaton MyMusic 2.0-musiikkijärjestelmä
  • Niskatyynyt: 3
  • Ohjausjärjestelmä: Gecko (Kanada)
  • Vesirajavalaistus (16x), useita värejä
  • Otsonaattori, joka tuhoaa bakteereja vedestä
  • Hienopaperisuodatin x1
  • Ulkoverhoilu UV-suodattu puukuvioitu synteettinen verhoilu
  • Ulkoverhoilun sisäpuolta kiertää ns. eristematto, joka on foliopinnoitettu. Tämän ansiosta allas on hiljaisempi, pumpun hukkalämpö jää altaan sisälle ja mahdolliset huollot on helppo tehdä.
  • Allaskuori 6,3mm Poli-MAX-vahvistettu, eristetty
  • Runkoeristys
  • Jäätymisenesto: toiminto ohjelmassa, joka tarkkailee veden lämpötilaa, jos veden lämpötila laskee alle 10 C -> kytkee pumput päälle
  • Teknisten osien takuu: 3 vuotta
  • Allasakryylin takuu 10 vuotta
  • Lämpökansi: Paksuus 12cm keskeltä, ohenee reunalle n.8cm mahdollistaen sadeveden poistumisen kannen päältä.
  • Sähköliitäntä 230 V 16A, liitäntäkaapeli kytketään altaan sisäpuolella olevaan liitäntäpisteeseen. Kytkennän saa suorittaa vain sähköalan ammattilainen. Liitäntäkaapeli ei kuulu toimitukseen
  • Sähköliitännän tulee olla vikavirtasuojattu
  • Ulkoporeallas tulee asentaa tasaiselle alustalle. Altaan pohja on tasainen, ei pisterkuomaa.
  • Valmistettu Euroopan Unionissa.

ALTAAN RAKENNE JA POLYFOAM ERISTYS

  • Lusiitti-akryyli ulkopinta antimikrobisella (Microban) käsittelyllä. Akryylin paksuus 6,3mm
  • ABS-polymeerikerros lisää lujuutta ja iskunkestävyyttä
  • Suuritiheyksinen polyuretaani on paljon vahvempi ja ekologisempi kuin perinteinen lasikuitu
  • Robottisesti levitetty polyuretaani eristää tehokkaasti lämpöä sekä ääntä. Allaskuoreen ruiskutetaan n. 50kg polyuretaania

Asianmukainen eristys on yhtä tärkeää ulkoporealtaille kuin asuinrakennuksille. Wellis-altaiden kolminkertainen eristys hyödyntää kaikki uima-allassuunnittelun lämpöedut, samalla heijasten pois kylmempää ulkoilmaa.

Kuoren sisäpuoli - lattiaan asti ja sivuseinät - on peitetty paksulla kerroksella lämpöä heijastavaa kalvoa eristystä varten, kun taas kuori on päällystetty useilla kerroksilla polyuretaanivaahtoa (noin 1 cm paksu), joka on tunnettu erittäin hyvistä lämpöeristysominaisuuksistaan.

Pumppujen ja lämmittimien lämpö heijastuu kalvolla vaipan sisäpuolelle, mikä lämmittää samalla myös altaan kuorta ja vettä.

Tämä ainutlaatuinen ja korkealaatuinen eristystapa tekee jokaisesta Wellis-altaasta erittäin energiatehokkaan, säästää paljon rahaa ja varmistaa, että poreallastasi käytetään ympäristöystävällisesti.

POLYFOAM-ERISTYKSEN ETUJA:

  • Ei allergisoiva 
  • Hometta kestävä
  • Ei kondensaatiota
  • Ei riskiä bakteeri-infektioista
  • Kirkas, hajuton aine ilman haihtumista
  • Joustava, kevyt
  • Energiatehokas, erinomaiset lämpö- ja äänieristysominaisuudet
  • Valmistettu CFC-vapaalla tekniikalla

POLI-MAX™ ALTAAN KUOREN VAHVISTUS

  • Poli-Maxin poikkeuksellinen lämmönjohtavuus lisää aikaa jonka voit viettää altaassa ilman kuuman veden täyttöä tai veden lämmittämistä – säästäen samalla energiaa
  • Poli-Maxilla on erinomaiset äänieristysominaisuudet ja se vähentää huomattavasti melun voimakkuutta kylpyammeen kuoren läpi, joten naapureita ei häiritse jos haluat ottaa rentouttavan hieronnan vaikka keskellä yötä!
  • Toisin kuin lasikuituteknologiassa, PU-prosessoinnin aikana ei muodostu lainkaan haitallisia kaasuja

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET (FAQ)

Pitäisiko altaan ulkoverhoilu pestä säännöllisesti?

Ulkoverhoilu on tehty säänkestävästä muovimateriaalista.Se ei kaipaa säännöllistä pesua, puhdista se vain silloin, kun se on tarpeen.

Kuinka usein kylpyvesi tulee vaihtaa, mikäli altaassani on in.clear water maintenance -järjestelmä?

Mikäli altaassasi on in.clear -järjestelmä, riittää, kun vesi vaihdetaan puolen vuoden välein. Mikäli allasta ei käytetä päivittäin, veden vaihtoväli saattaa olla vieläkin pidempi. Vettä todennäköisesti tulee lisätä, koska sitä käytössä haihtuu, ja näinollen myös Turblu -kemikaalia (natriumbromidia sisältävä hoitoaine) tulee lisätä pakkausohjeen mukaisesti. Altaisiimme on saatavana UV-C-antibakteerisia aineita, sekä desinfiointi- ja sterilointiaineita. Nämä puhdistusjärjestelmät takaavat raikkaan ja puhtaan kylpyveden, käyttämällä 30-50% vähemmän kemikaaleja.

Minkälaista vedenpuhdistusmenetelmää suosittelette, mikäli allas on yleisessä ja/tai yhteiskäytössä?

Yhteiskäyttöön suosittelemme erityistä hiekkasuodatinta, joka laitetaan tavallisen paperisen suodattimen tilalle. Mikäli altaan käyttöaste on tavallista suurempi, suosittelemme myös käytettävän automaattista hoitokemikaalin annostelulaitetta.

 

Altaaseen muodostuu runsaasti vaahtoa. Käymme suihkussa ilman saippuaa ja shampoota, ja käytämme hoitokemikaaleja ohjeiden mukaan. Mikä vikana?

Levitä 1-2 kupillista vaahtoamisenestoainetta kylpyveteen, tuotteen käyttöoppaan mukaisesti. Odota, että kemikaali sekoittuu huolellisesti veden kanssa. Toista tarvittaessa. Jos ongelma esiintyy edelleen, tarkista ja säädä veden pH-arvo uudelleen. Jos vaahtoamista esiintyy edelleen, desinfioi allas levänestokemikaalilla, joka sisältää vapaata aktiivista klooria, tyhjennä allas, puhdista, huuhtele ja täytä allas uudelleen.

Mitä tulee ottaa huomioon altaan paikkaa valitessa?

Lue tarkemmat ohjeet ohjekirjan kohdasta "altaan asennus", ja toimi ohjeiden mukaisesti. On tärkeää, että paikka valitaan ja valmistellaan erityisellä huolella, ja epävarmoissa tilanteissa kannattaa aina kääntyä asiantuntijan puoleen. Paikkaa valitessa tulee ottaa huomioon sähkörasioiden lokaatiot, alustan roudankestävyys ja tasaisuus, sekä altaan täyttämisen ja tyhjentämisen mahdollisuus. Tulevia huoltoja ja korjauksia varten altaan ympärillä on oltava tarpeeksi tilaa.

Onko lattiaviemäröinti pakollinen sijoitettaessa allas sisätiloihin?

Lattiaviemäröinti on välttämätöntä, mikäli allas sijoitetaan sisätiloihin!

Minkälainen on altaan hierontajärjestelmää pyörittävä moottori?

Hierovat altaamme on varustettu Laingin pienitehoisella (110 W) energiaa säästävällä, hiljaisella ja kiertävällä pumppumoottorilla.

Mikä on suositeltu altaan lämpötila?

Suositeltu altaan lämpötila on 36-38. Poikkeuksena kuumatkesäpäivät, jolloin 32-36 asteinen kylpyvesi voi tuntua miellyttävämmältä. Lasten käytössä kannattaa suosia hieman alempia lämpötiloja. Muista varmistaa veden lämpötila ennen kylpemistä, ja että lapset kylpevät ulkoporealtaassa ainoastaan aikuisten valvonnassa.

Mikä on korkein mahdollinen kylpyveden lämpötila, joka ei vaurioita allasta?

Kylpyvesi voidaan asettaa 26 ja 40 -asteen välille.

Voiko altaan laitteisto jäätyä? Onko järjestelmässä erityistä jäätymisen estoon tarkoitettua sensoria?

Mikäli allasta ei käytetä talvikuukausina, eikä sitä haluta pitää täydessä kylpylämpötilassa, allas voidaan asettaa ns. talvitilaan, jolloin veden lämpötilaa alennetaan 15 asteeseen. Tämä vähentää merkittävästi energiankulutusta. Emme missään tapauksessa suosittele altaan tyhjentämistä talveksi putkistoon ja laitteistoon vesijäämien jäätymisen riskin takia, mutta mikäli tyhjentäminen on ehdottoman välttämätöntä, sen on parasta suorittaa ammattilainen. Takuumme ei kata minkäänlaisia altaan talvityhjennyksen seurauksena sattuneita vaurioita!

Voiko lämmityksen ohjelmoida lämmittämään allasta tiettyinä ajankohtina?

Lämmittämisen ajoittamista tiettyihin aikoihin ei voida ohjelmoida liian suuren energiankulutuksen ja korkeimman kylpylämpötilan ylityksen takia.

Onko altaaseen saatavilla etäohjausta?

Tiettyihin altaisiimme on saatavilla ensiluokkainen Colossus -ohjausjärjestelmä, jota voidaan ohjata IOS: lle ja Androidille suunnitellulla sovelluksella (Windows ei ole tuettu). Sovellus mahdollistaa etäkäytön ja -hallinnan. Voit käyttää altaan hierontasäätimiä missä tahansa, säätää veden lämpötilaa, kiertoa, valaistusta ja tarkistaa altaan teknisen tilan ollessasi itse vaikka toisella puolen maailmaa.

Altaan hierontatoiminto sammuu automaattisesti 15 minuutin käytön jälkeen. Voinko käynnistää sen heti uudelleen? Voinko käynnistää sen uudelleen niin monta kertaa kuin haluan ilman taukoa? Kuinka tämä vaikuttaa suuttimiin?

Vesihierontajärjestelmä sammuu 15 minuutin välein turvallisuussyistä - mahdollisien lihaskipujen välttämiseksi. Hierontajärjestelmä voidaan käynnistää uudelleen monta kertaa ilman taukoa.

Kun altaan käyttö on vähäistä (esim. talviaikaan), mikä on energiatehokkain asetus, kun otetaan huomioon lämmitykseen tarvittava energia? Käytämme sitä vain muutaman kerran viikossa, lämpötila on 37 astetta. Pitäisikö sen olla lepotilassa tai säästötilassa? Pitäisikö minun siirtyä vakioasetukseen vain kun haluan altaan lämpenevän ennen sen käyttöä? Vai pitäisikö sen aina pysyä vakioasetuksessa?

Vaikka allasta käytetään vain 2–3 kertaa viikossa, tehokkain tapa on pitää vesi käyttölämpötilassa (38 astetta). Erinomaisen eristyksen ja lämpökannen ansiosta tämä asetus vaatii vähemmän energiaa kuin veden uudelleen lämmittäminen ennen käyttöä. Lämmitysjärjestelmä kytkeytyy automaattisesti päälle, jos veden lämpötila laskee yli puoli celsiusastetta. Lepotilaa (Economy) suositellaan kesällä, koska ulkolämpötila on yleensä korkea. Käytä säästöasetusta (Sleep) vain, jos et käytä allasta pidemmän aikaa (3-4 viikkoa).

Palautuuko altaaseen viimeksi käytetyt asetukset sähkökatkoksen jälkeen?

Kun kytket altaan virtalähteeseen, se siirtyy käynnistystilaan. Aseta se perusasetukseen painamalla ”Temp” -painiketta, jolloin se näyttää veden lämpötilan. Allas vaihtaa takaisin viimeksi käytettyyn asetukseen sähkökatkon jälkeen.

Voidaanko suodatusjakso ohjelmoida ainoastaan 1-8 tunnin jaksoihin? Voinko ohjelmoida sen esim. 3 tunnin jaksoon? Mikä on optimaalisinta ja mikä riittää?

Suodatusjakso voidaan asettaa 1-8 tuntiin tai jatkuvaan suodatukseen. Jos sinulla on allas, joka on varustettu in.clear bromisuolajärjestelmällä, suositellaan päivittäistä 8 tunnin suodatuksen kiertoaikaa, tarvittavan bromimäärän tuottamiseksi. 8 tunnin (2x4 tunnin) asetus on ihanteellinen.

Voidaanko altaan ohjauspaneeli sijoittaa altaan ulkopuolelle, josta vain henkilökunta voi käyttää sitä?

Ohjauspaneeli voidaan sijoittaa korkeintaan 5 metrin päähän altaasta (vaatii lisäkaapelin).

Mikä on UV-C lampun käyttöikä?

Jos suodatusjakso on asetettu jatkuvalle (0 - 24) -asetukselle, UV-C-lampun käyttöikä on 8000-9000 tuntia. Jatkuvalla suodatuksella tehokkain veden desinfiointiainejärjestelmä voi vähentää tarvittavaa kemikaalimäärää 30-50% käytöstä riippuen.

Miksi kylpyvesi on turbulentti/öljyinen?

Jos vesi on turbulenttia tai öljyistä raskaan käytön jälkeen, suorita täyttö ja odota 24 tuntia, kunnes olosuhteet ovat käyttökelpoisia. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä palveluntarjoajaan suorittaaksesi tarvittava veden tasapainotus.

Voiko natriumbromidi höyrystyä?

Ei. Bromi poistuu altaasta ainoastaan veden mukana allasta tyhjennettäessä, tai ylivuodon tai roiskumisen yhteydessä.

Minkälaisia puhdistusaineita minun tulisi käyttää altaan puhdistukseen?

Käytä altaan puhdistukseen ainoastaan vaahtoamattomia ei-hermeettisiä puhdistusaineita.

Jos in-clear bromisuolajärjestelmä on kytketty pois päältä, puhdistuuko allas edelleen natriumbromidilla?

Vaikka järjestelmä olisi kytketty pois päältä, bromi puhdistaa vettä vielä jonkin aikaa, niinkauan kun sitä on edelleen vedessä. In.clear järjestelmä voidaan siis lyhyiksi ajoiksi kytkeä pois, ilman, että se vaikuttaa pysyvästi veden laatuuun.

NOPEAT JA HELPOT TOIMITUKSET

 

  • Varastotuotteiden toimitus tai kotiintoimitus 1-3 vrk
  • Rakennusten kotiintoimitus pääsääntöisesti 1-4 viikossa
  • Saatavilla myös nosturiautopurku isommille paketeille (nosto suoraan loppusijoituspaikan viereen) 
  • Kotiinkuljetuksissa kuljettaja soittaa etukäteen ja sopii jakoajankohdan
 
Tuotteiden tilaaminen Pihatukusta kotiin tai vapaa-ajan asunnon yhteyteen on vaivatonta, helppoa ja nopeaa. Tutustu laajaan valikoimaan 24 h, ihastu tuotteeseen ja tilaa vaikka suoraan kotisohvaltasi. Toimitamme varastotuotteet nopeasti, jopa 1-3 päivän kuluttua tilauksestasi. Myös isommat tuotteet, esimerkiksi piharakennukset, toimitetaan nopeasti, pääsääntöisesti 1-4 viikon kuluttua tilauksestasi. Voit myös siirtää toimituksen haluamaasi ajankohtaan.

Ilmoitamme tuotteiden toimitusajat ja -hinnat tuotekorteilla. Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti kotiinkuljetuksella haluamaasi paikkaan pois lukien pienimmät tuotteet, jotka noudetaan lähimmästä Postista tai Matkahuollon pisteestä. Isommat paketit (esimerkiksi piharakennukset) toimitetaan pääsääntöisesti nosturiautolla, jolloin paketti voidaan nostaa suoraan loppusijoituspaikan viereen, mihin vain auton nosturi yltää. Tuotekortilla on maininttu, jos tuotteelle on saatavilla nosturiautopurku.

Kotiinkuljetuksissa rahdinkuljettaja soittaa sinulle etukäteen ja sopii parhaiten sopivan jakoajankohdan suoraan kanssasi. Tuotteet toimitetaan suojapakkauksiin pakattuna rekka-autotien päähän.

Huom. Rakennustilauksissa on tapauskohtainen rahtihinta silloin, kun toimituspaikka sijaitsee Lapissa tai saaristossa. Jos toimitusosoite sijaitsee alla olevissa postinumeroissa, kysy rahtia asiakaspalvelustamme 010 440 9144 tai osoitteesta [email protected]

  • Turku 21650 - 21770
  • Turku 23300 - 23399
  • Turku 22720 - 22950
  • Turku 25900 - 25999
  • Maarianhamina 22100 - 22710
  • Kemi 95600 - 95999
  • Rovaniemi 97200 - 97599
  • Rovaniemi 98200 - 99999
RAKENNUSTEN KUVAT JA ASENNUSOHJEET

Tilatessasi rakennuksen, toimitamme rakennuslupakuvat, perustusten mittapiirroksen pilariperustukselle ja selkeät asennusohjeet rakenne- ja detaljikuvineen sähköpostilla tilauksen jälkeen. Voit kysyä kuvia myös etukäteen asiakaspalvelustamme 010 440 9144 (ark. 9-17) tai [email protected] (Pyrimme tekemään tuotekortin havainnekuvista mahdollisimman hyvin lopullista tuotetta kuvaavia, mutta huomioithan, että tuotekortin havainnekuvat voivat poiketa jonkin verran lopullisesta toimitussisällöstä.)

Kysy kauttamme myös asennusta! Rakennusten, tulisijojen ja muiden tuotteiden asennusta voi tiedustella asiakaspalvelustamme.

 

MONIPUOLISET MAKSU- JA OSAMAKSUTAVAT SEKÄ RAHOITUSMAHDOLLISUUDET

  • Helppoa ostamista! Kaikki yleisimmät verkkomaksut ja luottokortit käytössä!
  • Erittäin edulliset rahoitusvaihtoehdot. 3kk koroton maksuaika ja käsiraha 0€
  • Rahoituspäätös suoraan verkosta

Hae pihatukku rahoitusta 2 500 - 50 000 eurolle TÄSTÄ! 

 
Op-rahoitus   

 

Käytössämme on monipuoliset maksu- ja osamaksutavat. Pihatukku.fi -verkkokaupassa maksaminen onnistuu helposti verkkopankkimaksuna, luottokortilla tai laskulla/osamaksulla. Teemme yhteistyötä tunnettujen ja luotettavien rahoituslaitosten (esimerkiksi OP:n ja Svea Ekonomin) kanssa ja olemme neuvotelleet edulliset rahoitusluotot verkkokaupastamme tehtäville ostoksille. Kaikissa osamaksuvaihtoehdoissa voit itse vaikuttaa millaisella takaisinmaksuaikataululla ja summilla maksat ostostasi ja saat tuotteet käyttöösi ennen niiden maksamista.

PIHATUKKU RAHOITUS

 

  • 2500 – 50 000€ summalle
  • 3 kuukauden koroton ja kuluton maksuaika
  • Takaisinmaksuaika jopa 10 vuotta

Pihatukusta voit ostaa jopa 3 kuukauden korottomalla maksuajalla, jonka jälkeen lasku voidaan maksaa kerralla pois ilman korkokuluja, tai jatkaa maksua sopivissa kuukausierissä.

Rahoitushakemuksen voi tehdä suoraan verkossa ja rahoitus myönnetään ilman vakuuksia. Rahoituspäätös haetaan etukäteen luotonantajan (Pihatukku-rahoitus/OP) verkkopalvelussa. Rahoitushakemuksen pääset täyttämään täällä: Pihatukku rahoitus

Rahoituspäätös tulee muutamassa minuutissa, jonka jälkeen voit palata verkkokauppaan viimeistelemään tilauksesi valitsemalla ostoskorissa maksutavaksi Pihatukku rahoitus. Huom. Rahoitushakemuksen tekeminen on ilmaista. Hyväksytty rahoituspäätös ei velvoita vielä ostamiseen, vaan tilaus tehdään loppuun vasta tämän jälkeen. Käyttämättä jätetty rahoitus ei aiheuta minkäänlaisia kuluja.

Rahoitushakemus, takaisinmaksuaikataulu ja haettavan luoton määrä määritetään hakemuksella. Voit lyhentää lainaa haluamillasi summilla, kuitenkin minimissään 1,2 % rahoitettavasta summasta kuukausittain. Esimerkiksi 10 000 euron lainasta lyhennettävä minimisumma on 120 euroa kuukaudessa. Lainan perustamismaksu on 0 euroa.

Lainan minimimäärä on 2 500 euroa ja maksimäärä 50 000 euroa. Pihatukku-rahoituksen tarkemmat tiedot ja ehdot ovat luettavissa rahoitushakemuksen avaussivulla.

SVEA ERÄMAKSU

 

  • 5000€ asti
  • 3 kuukauden koroton ja kuluton maksuaika
  • Maksuaikaa 36 kk saakka

Svea erämaksulla et tarvitse ostamiseen maksukortin tietoja tai pankkitunnuksia. Osamaksu-/rahoituspäätös myönnetään suoraan verkkokaupan kassalla henkilötunnusta käyttäen. Svea erämaksu on helppo ja turvallinen.

Erämaksu maksetaan takaisin kuukausierissä, jotka sisältävät koron maksamattomalle pääomalle, perustamis- ja käsittelykulun sekä luoton lyhennyksen. Kuukausierän suuruus määräytyy valitun maksuajan perusteella.

 

Esimerkkilaskelmia todellisesta vuosikorosta:

Luotto 1 000 €, maksuaika 3 kk.

Luottokustannukset: aloitusmaksu 5 € ja luottokorko 0,0 %.

Luottokustannukset yhteensä 0 €, todellinen vuosikoro 3,05 % ja Kuluttajansuojalain mukainen luottohinta on 1 000 €.

Erämaksun perustamiskulu laskutetaan ensimmäisen laskun yhteydessä.

 

Luotto 1 000 €, maksuaika 12 kk. 

Luottokustannukset: aloitusmaksu 5 € ja luottokorko 19,95 %.

Luottokustannukset yhteensä 116,33 €, todellinen vuosikoro 22,93 % ja Kuluttajansuojalain mukainen luottohinta on 1 116,33 €.

Erämaksun perustamiskulu laskutetaan ensimmäisen laskun yhteydessä.

 

Tutustu etukäteen luoton ehtoihin ja tallenna ja/tai tulosta Erämaksun yleiset ehdot sekä Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

 

SVEA LASKU 

  • 5000€ asti 
  • Vähintään 14 päivää maksuaikaa 
  • Mahdollisuus muuttaa luotoksi 

Verkkokaupasta ostaminen laskulla on vaivatonta. Et tarvitse ostamiseen maksukortin tietoja tai pankkitunnuksia, pelkkä henkilötunnus riittää. Kun valitset kassalla maksutavaksi Svea laskun, saat tilauksesta laskun, jonka voit maksaa vasta saatuasi tilauksen. Näin voit esimerkiksi ostaa tarvitsemasi tuotteen palkkapäivää odottamatta. 

Lasku on turvallinen, kätevä ja joustava maksutapa – halutessasi voit myös muuntaa laskun ostoluotoksi ja maksaa summan sinulle sopivissa kuukausierissä. 

 

Laskun muuttaminen luotoksi 

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku luotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät luoton tarkemmat luottoehdot. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti. 

Luoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai [email protected] Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin https://www.svea.com/fi/fi/tietoa-meista/sopimusehdot/. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi. 

TAKUU OSTAJAN TURVAKSI


Kaikilla Pihatukussa myytävillä tuotteilla on vähintään 12 kk:n materiaali- ja tuotevirhetakuu, ja noudatamme normaaleja kuluttajansuojan ehtoja. Useilla myynnissä olevilla tuotteilla takuu on myös paljon pidempi, pisimmillään jopa 25 vuotta. Tavarantoimittajien tuotteissa noudatamme tavarantoimittajien antamia takuuaikoja ja -ehtoja. Hirsirakennuksissa noudatamme Hirsitaloteollisuuden yleisiä sopimusehtoja. Tutustu sopimusehtoihin TÄÄLLÄ.

TAUKUUEHDOT PIHATUKUN OMILLE RAKENNUKSILLE JA MUILLE TUOTTEILLE

Pihatukku myöntää oman tuotannon tuotteille alla olevien takuuehtojen mukaisen takuun.

1.LAAJUUS JA VOIMASSAOLO:

Pihatukun takuu kattaa materiaali- ja tuotevirheet oman tuotannon tuotteille. Takuu koskee vain Pihatukusta ostettuja tuotteita.

2. TAKUUN SISÄLTÖ JA ALKAMINEN:

Valintansa mukaan Pihatukku voi veloituksetta vaihtaa/toimittaa uuden tuotteen tai tuotteen osan virheellisen takuunalaisen tuotteen tai osan tilalle. Takuun perusteella ei korvata kuljetuskustannuksia, vuokrauskuluja, aiheutuneesta haitasta johtuneita kuluja, eikä muitakaan välillisiä tai välittömiä kustannuksia tai vahinkoja. Tämä takuu kattaa seuraavat Pihatukun omat tuotteet 12 kk:n takuuajalla:

  • Rakennukset
  • Ovet ja Ikkunat
  • Puutavara
  • Sisustustuotteet

 Takuu katsotaan alkaneeksi siitä päivästä, kun Pihatukku toimittaa tuotteen kuluttajalle. Tuotteen vaihtaminen uuteen tai vähäinen käyttö eivät pidennä takuuaikaa.

3. TAKUUTODISTUS:

Ostokuitti toimii takuutodistuksena ja on takuutapauksessa esitettävä Pihatukulle.

4. TAKUUKORJAUKSET:

Ilmoitus tuotteessa olevasta virheestä on tehtävä Pihatukulle sähköpostilla osoitteeseen [email protected] Virheilmoitus on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa. Virheen kuuluminen takuun piiriin ratkaistaan Pihatukun tai tämän valtuuttaman jälleenmyyjän tarkastuksen yhteydessä. Pihatukku voi pyytää virheellisiä tuotteita tutkimuksiinsa ennen takuuasian lopullista ratkaisemista.

5. TAKUUN RAJOITUKSET:

Takuu ei korvaa normaalia kulumista, asianmukaisen huollon puutteesta tai muusta tuotteen virheellisestä käytöstä tai virheellisestä asennuksesta aiheutuvia vaurioita.

Muun muassa seuraavat tilanteet aiheuttavat takuun raukeamisen välittömästi:

  • Tuote on asennettu väärin tai asennusohjeiden vastaisesti
  • Tuotetta on käytetty virheellisesti
  • Tuotteen takuuaika on mennyt umpeen

6. KULUTTAJANSUOJASÄÄNNÖKSET

Pihatukku ottaa huomioon kuluttajansuojalain asettamat vaatimukset kuluttajansuojasta, eikä tämä takuu vähennä lain asettamia kuluttajan oikeuksia.

 

AJANKOHTAISTA

AMMATTITAITOMME TUKENASI

Asiakaspalvelumme on sinua varten. Älä epäröi ottaa yhteyttä ystävälliseen asiakaspalveluumme kysymyksissäsi.

  • Soita 010 440 9144 (ark. 9-17)
  • Laita viestä Whatsapp-sovelluksella Whatsapp 040 183 1222 
  • Laita sähköpostia [email protected]
  • Kysy chatissa (ark. 9-17)

Pihatukun asiakaspalvelu auttaa kaikissa rakennuksiin, tulisijoihin ja muihin tuotteisiimme liittyvissä kysymyksissä. Olipa kysymyksessä tuotetietoihin, maksutapaan, toimitustapaan tai asennukseen liittyvä kysymys tai mikä tahansa muu mieltä askarruttava asia, ota yhteyttä.  Puhelinpalvelumme 010 440 9144 sekä verkkokaupan chat ovat avoinna arkisin klo 9-17. Voit laittaa meille myös sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Kysy myös asennusta tuotteellesi

  • Rakennusten, tulisijojen ja muiden tuotteiden asennusta voi tiedustella asiakaspalvelustamme

Rakennusten lupakuvat ja asennusohjeet

  • Tilatessasi rakennuksen toimitamme rakennuslupakuvat, perustusten mittapiirroksen pilariperustukselle, selkeät asennusohjeet rakenne- ja detaljikuvineen sähköpostilla tilauksen jälkeen. Tarvittaessa voit kysyä kuvia myös etukäteen asiakaspalvelustamme.

Seuraa meitä myös sosiaalisessa mediassa

Pihatukku Facebook    Pihatukku instagram

 
Tälle tuotteelle ei ole vielä lisätty artikkelia
Kirjoita arvostelu

Arvostele tuote tai anna palautetta verkkokaupastamme ja voita 50€ lahjakortti!

Lue lisää...

Arvomme kuukausittain 50€ lahjakortin uusien tuotearvosteluiden ja palautteiden antajien kesken. Muista kirjatua sisään ennen kuin arvostelet tuotteen, jotta osallistut arvontaan. Palautetta verkkokaupastamme voi antaa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Palautteesi on meille erityisen tärkeää, jotta voisimme palvella jatkossa sinua ja muita asiakkaita entistä paremmin.

WELLIS MYLINE JUPITER ULKOPOREALLAS
Arvostele
© 2021 Pihatukku Finland Oy
WELLIS MYLINE JUPITER ULKOPOREALLAS lisätty ostoskoriin